Hyves wijzigt lay-out en schuift op richting Facebook

Na zo’n vijf jaar trouwe dienst zal de beruchte lay-out van de netwerksite Hyves vernieuwd worden. Dat schrijft medeoprichter Raymond Spanjar op zijn blog. Volgens Spanjar wordt het nieuwe gezicht van Hyves ‘minder kinderachtig’.

“Doel is vooral rust creĆ«ren na alle uitbreidingen en opties. Ook willen we een meer volwassen uitstraling, omdat sommigen Hyves er kinderachtig uit vinden zien. Terwijl de gemiddelde leeftijd al 30 is. Volwassen moet natuurlijk niet verward worden met saai, de site blijft daarom fris en jong van geest.” Hieronder een voorproefje.

Het team van Hyves – dat zo’n 210 miljoen euro waard zou zijn – verwacht overigens niet dat iedereen staat te springen om een nieuw design. “We maken ons natuurlijk geen illusies. De eerste reactie op een nieuw design is bijna altijd negatief omdat je er niet aan gewend bent.”

Lees ook:Beste Hyves-millionaire, StudyFlow needs investors !
Lees ook:Op naar de 300.000: Balkenende mag weer vrienden werven op Hyves
Lees ook:Friese URL-verkleiner Lytsr gelanceerd
Lees ook:PvdA legt bom onder Hyves
Lees ook:Twittamentary! Documentaire over Twitter in de maak

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>