Actie op Twitter: hashtag #TMobilewaarblijftmngeld

T-Mobile heeft een probleem, een groot probleem. Twee miljoen klanten zijn gisteren getroffen door een storing. De storing duurde voor een aanzienlijk aantal klanten negen uur!
Maar volgens de geachte telecom-provider hoeven de klanten niet gecompenseerd te worden. Het was slechts ‘een eenmalig incident dat diep in de systemen plaatsvond’ en was ‘de storing te kort voor algehele compensatie’.

Geachte telecom-provider, wat maakt het uit hoe diep in de systemen de storing optrad.

Sympathieke actie op Twitter van de Consumentenbond, T-Mobile.

Lees ook:Update: storing treft klanten UPC
Lees ook:Consumentenbond roept op tot actie tegen telecomaanbieders (video)
Lees ook:Mobiel bellen scoort beter dan netwerkkwaliteit
Lees ook:Digitale kaart toont hack-aanvallen
Lees ook:Bij storing via netwerk KPN, Vodafone of T-Mobile sms’en en bellen

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “Actie op Twitter: hashtag #TMobilewaarblijftmngeld

  1. Pingback: Mobiel internet in het buitenland: tarieven vergelijken | NieuweMedia

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>