President via internet: tieten en nazi’s

De presidentsverkiezingen in de V.S. gaan meer over media dan over bekwaamheid. Deze wereldwijd gevolgde soap toont de rest van de wereld waartoe commercialisering van media leidt. Bij de huidige verkiezingen is al duidelijk dat niet de t.v. maar internet de dienst uitmaakt.

 

Tv-makers zijn namelijk nog in enige mate selectief, terwijl internet
geen selectie kent. Iedereen kan alles maken, publiceren en bekijken.
Geen grenzen, geen smaak, geen moraal. Dit kenmerkt nu al de
presidtentsverkiezingen, terwijl de voorverkiezingen nog bezig zijn. 
Enkele filmpjes op het web tonen ons de toekomst. Ideeën en uitingen die op t.v. absoluut niet voor komen, maar op het web vrij kunnen woekeren. Schrik niet. De mensen die dit gemaakt hebben, menen het serieus.

Lees ook:De grens van smakeloosheid is bereikt: 2 girls 1 cup
Lees ook:Google zet browser in het zonnetje: elf korte films over Chrome
Lees ook:TOP 5 Beste YouTube in 2007
Lees ook:Anarchie op internet: jatten mag
Lees ook:Manon Thomas moet borstvergroting, vindt Google…

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>