Vodafone lost storing niet op

Vodafone ziet geen kans een al langer durende storing op te lossen. Klanten van de provider klagen op Twitter dat ze al sinds 23 juni (!) niet bereikbaar zijn.

Vodafone doet de klachten af met de reactie ‘dat het aan de SIM-kaart of het toestel ligt’, vertelt Erik-Jan Koedijk op het microblog.

In een reactie op een oproep op Twitter laat ook ook Froukje weten dat ze niet kan bellen en niet bereikbaar is.

Ook Harm Nieuwenhuijse heeft regelmatig last van storing. John Fokke kan al een week zijn Vodafone-aansluiting niet gebruiken en vraagt zich af wanneer hij weer kan bellen. Vodafone laat in antwoord op zijn vraag op Twitter weten daar nog geen uitsluitsel over te kunnen geven.

Lees ook:Vodafone-klanten weer mobiel: storing voorbij
Lees ook:Update: storing treft klanten UPC
Lees ook:Bij storing via netwerk KPN, Vodafone of T-Mobile sms’en en bellen
Lees ook:Pas weer over een paar dagen met Vodafone internetten
Lees ook:Storing mobiel bellen en internet KPN in de Randstad

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>