LinkedIn favoriet, Twitter uptime bij ondernemers

Ondernemers maken steeds meer gebruik van social media. Dat blijkt uit een peiling van het ondernemerspanel van de Kamer van Koophandel (KvK).

Uit een recente peiling van het ondernemerspanel blijkt dat ondernemers het vaakst gebruik maken van Linkedin (52%).

Het gebruik hiervan groeide tussen december vorig jaar en juni 2010 met 18%. Het gebruik van Twitter stijgt met 65% het sterkst.

Een half jaar geleden gaf 41% van de respondenten aan geen gebruik te maken van social media. Dat percentage is inmiddels gezakt naar 37%. Het ondernemerspanel van de Kamer van Koophandel telt 7.000 leden.

Lees ook:Kamer van Koophandel lanceert LinkedIn-variant ‘Hallo!’
Lees ook:Boer zit op Hyves, niet op Twitter
Lees ook:Nederlander bijna tien uur per week op internet
Lees ook:BinckBank start Facebook voor beleggers | Shares
Lees ook:Onderzoek: Nederlandse merken benutten social media nauwelijks

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>