Boer zit op Hyves, niet op Twitter

Veertig procent van de Nederlandse boeren en tuinders maakt wekelijks gebruik van social media.

YouTube en Hyves zijn het populairst, Twitteren doen boeren nog nauwelijks.

Dat blijkt uit een online onderzoek van AgriDirect.

Volgens agrarisch marketing- en marktonderzoeksbureau AgriDirect zijn boeren en tuinders voornamelijk actief op YouTube (21%), Hyves (14%) en MSN (11%).

Zestig procent van alle boeren zegt van geen enkele vorm van social media gebruik te maken.

In de leeftijdsgroep tot 35 jaar ligt dit percentage beduidend lager (42%), in de leeftijdsgroep 65 jaar of ouder aanzienlijk hoger (71%).

Lees ook:Mijn baas als vriend op Facebook? Nee, dank u!
Lees ook:The Social Habit: het gebruik van social media in de USA
Lees ook:Nederlandse kinderen hebben meeste profielen op internet
Lees ook:LinkedIn favoriet, Twitter uptime bij ondernemers
Lees ook:Hoger onderwijs draait op Twitter

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “Boer zit op Hyves, niet op Twitter

  1. Pingback: zestz » Blog Archive » Culinair nieuws in 20 foodbites

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>