Communicatiespecialist schrikt nog altijd van internet | Prijsje!

De jury van de Grand Prix Online Communicatie is op zoek naar vernieuwende, grensverleggende en innovatieve sites, applicaties en andere interactieve kanalen.

Dat is een hele mond vol. Hier zijn specialisten aan het woord.

De Grand Prix is een initiatief van Logeion, de beroeps-vereniging voor communicatie. Die constateert dat internet ‘steevast wordt genoemd als belangrijk kanaal’, maar dat veel communicatiesprofessionals nog niet altijd goed weten wat ze er mee kunnen. En daardoor onrustig en ongemakkelijk worden.

Ja je leest er goed: er zijn nog altijd communicatiespecialisten die onrustig worden en zich ongemakkelijk voele bij het horen van het woord internet.

INTERNET! Even checken wie er nu onder zijn bureau duikt.

Mijn advies aan Logeion zou zijn: zorg dat die mensen psychische begeleiding krijgen en geef ze een betere opleiding.

Maar Logeion denkt meer te bereiken met een prijsje, de Grand Prix Online Communicatie. Daar wordt die communicatieprofessional echt niet beter van.

Lees ook:Advertentieopbrengsten: internet groter dan de dagbladen
Lees ook:Twitteren vanuit het paleis
Lees ook:Big Ballin houdt ons wel erg goed in de gaten
Lees ook:Schrijfspreken: de inflatie van het woord
Lees ook:Ruzie? Internet helpt conflict op te lossen! En te vergroten…

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>