Social media kosten bedrijven al snel meer dan ze opleveren

Social media zijn een bijna onmisbare businesstool. Maar wat kost het? En wat levert het je bedrijf op? Focus probeert boven water te krijgen wat er komt kijken bij een social media campagne. En wat de resultaten van een dergelijke campagne kunnen zijn. Want kijk uit, social media kosten al snel meer dan ze opleveren.
Focus baseert zich op cijfers van een aantal multinationals. Maar ook kleine(re) bedrijven kunnen winnen met social media, tegen minder kosten en minder inspanningen. Kwestie van scherp en innovatief zijn . En niet vergeten dat social media slechts een van de businesstools zijn. De infografiek is van Focus.

Lees ook:Bedrijven blijven worstelen met social media strategie
Lees ook:Bedrijven slaan massaal aan het twitteren
Lees ook:De overwaardering $ $ van social media netwerken $ $
Lees ook:Onderzoek: Nederlandse merken benutten social media nauwelijks
Lees ook:Social media expert is foute colporteur

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>