Inhaalslag nieuwe media-strategie Kluwer: alles digitaal

Kluwer is bezig met een inhaalslaag. De nieuwe media-strategie van Uitgeverij Kluwer richt zich op volledige digitalisering van alle uitgaven. Om te beginnen worden alle boeken als ebook gepubliceerd.

Begin volgend jaar moeten er ook producten en diensten voor tablets en smartphones beschikbaar komen. Het gaat om alle uitgaven in de juridische, fiscale, financiƫle en bestuurlijke markt. Alle e-books komen beschikbaar in het open ePub-formaat.

Lees ook:Tablets: Wordt Amazon de grote concurrent van Apple?
Lees ook:Google houdt het open met Android
Lees ook:Minister kiest voor Microsoft, eindelijk verstandig
Lees ook:E-books Simone van der Vlugt zonder kopieerbeperking
Lees ook:Einde blauwe envelop in zicht: belastingaangifte voortaan via internet

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>