Armin van Buuren ambassadeur in voorlichtingscampagne Heineken

 


 

Heineken en Armin Van Buuren slaan hun invloedrijke handen ineen; samen lanceren ze de campagne: Dance More, Drink Slow (#DMDS). Heineken is met hun campagnes Enjoy Responsibly al langer bezig om consumenten verantwoordelijker met alcohol om te laten gaan en nu beginnen ze met Armin Van Buuren een nieuw hoofdstuk. Onder de campagnenaam ‘Dance More, Drink Slow’ hopen ze het publiek uit de Dance wereld te bereiken. Armin van Buuren voelt zich als vijfvoudig nummer één DJ in de wereld verantwoordelijk en vindt dat als je op een normale manier met alcohol omgaat, je veel meer kan genieten van een leuke avond uit. Voor de campagne heeft Armin speciaal de track ‘Save the Night’ gelanceerd (luister hier op Spotify). De ‘Dance More, Drink Slow’ campagne zal komend jaar, in alle landen waar Heineken geschonken wordt, worden getoond.

Naast de nieuwe track is er ook een commercial uitgebracht. ‘The Experiment’ van Heineken en Armin van Buuren is op een toplocatie in Miami opgenomen. Als DJ kan je beïnvloeden of je publiek een leuke avond heeft of niet en dat beïnvloedt ook indirect het alcoholgebruik. ‘The Experiment’ speelt zich af op twee avonden. Op avond één is er in een club een feest zonder DJ, binnen no time vliegen de biertjes over de toonbank. Op avond twee draait Armin van Buuren. De muziek en de sfeer is voor het publiek genoeg waardoor het alcohol gebruik een stuk lager ligt vergeleken met avond één. ‘Dance More, Drink Slow’ is een mooie conclusie van ‘The Experiment’.

Als DJ voelt Armin van Buuren zich dus verantwoordelijk voor het alcohol gebruik van zijn publiek. Samen met Heineken zet hij hier een goede en succesvolle campagne neer vind ik. Met zijn letterlijk nuchtere houding als vijfvoudig nummer één DJ van de wereld kan hij een positieve invloed hebben op zijn publiek.

Benieuwd naar de commercial ‘The Experiment’, of Armin’s nieuwe track ‘Save my Night’? Bekijk en luister ze hier!

Sponsored Post


Lees ook:App Sunday: Tipsy Talk | hoe de BOB-campagne ontspoort
Lees ook:Heineken met Google in campagnes voor mobiel internet
Lees ook:Microsoft koopt nieuwe campagne bij nieuw bureau
Lees ook:Apple lanceert website over arbeidsomstandigheden
Lees ook:Te veel gedronken? Niet posten op Twitter, Hyves, Facebook !

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>