Microsoft koopt nieuwe campagne bij nieuw bureau

PC en MacMicrosoft huurt een nieuw reclamebureau in:  Crispin Porter + Bogusky, en trekt maar liefst 300 miljoen dollar uit om Microsoft een nieuw imago aan te meten: Cool.

Apple wordt steeds populairder en dat komt niet in de laatste plaats door de campagne van Apple waarin een wat duffe en overspannen pc wordt neergezet naast een coole, relaxte en vooral vriendelijke Mac. Het meest rampzalige dat Microsoft hier tegenover…

… wist te zetten was het recente Mojave Experiment. Het nieuwe reclamebureau krijgt een andere opdracht en voldoende budget om M$ anders te positioneren.

Een leuk artikel hierover lees je op Economist.com.

Lees ook:De nieuwe campagne van Microsoft, starring Bill Gates: nog zieliger
Lees ook:Windows Vista-gebruikers kunnen terug naar Windows XP
Lees ook:Zet Linux op je PS3
Lees ook:Vista-haters in de luren? No way!
Lees ook:KOFFIEDIK 2008: Apple en Linux maken opmars

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>