This day in Led Zeppelin | Communication Breakdown

Apps, mobiele apps, moeten licht en snel zijn vinden we bij Mediasache. We zijn actief in de nieuws-, communicatie- en mediabranche en dan zijn snelheid en lichtheid een vereiste.

Maar af en toe komt er een app voorbij die de wel bekende uitzondering op de regel is.

Zwaar geladen met informatie over de songteksten, bandleden, trivia, honderden interactieve quizzen en weet ik wat voor onzin nog meer over Led Zeppelin. De app This day in Led Zeppelin.

Ik betaal gewoon twee euro om de app te downloaden. Voor wat? Voor enkele honderden pagina’s met human interest over Led Zeppelin.
Dat zegt iets over mij, over de kracht van apps en over een goede neus voor marketing.

Want de app zit vol met links naar iTunes van Apple, waar je nummers van Led Zeppelin kunt downloaden. Tegen betaling natuurlijk.

De makers van de app verdienen dus aan de app en aan de nummers die gedownload worden. Niet dat ze er rijk van worden, maar het is een app met een concept, goed doordacht.

Dat heeft Mediasache ook. Een goed concept voor mobiele apps in de nieuws-, communicatie- en media-industrie.

Lees ook:Social media en mobiele apps nemen plaats in van e-mail
Lees ook:Mobiele apps groeimarkt | 185 miljard downloads eind 2014
Lees ook:What’s new in nieuwe media blog ?
Lees ook:Mobiele app wint van het grote web
Lees ook:Smartphones en apps elementaire behoeften consument

1 Reacties // Reageer

One thought on “This day in Led Zeppelin | Communication Breakdown

  1. Jo Vereker

    Love this! Rock & Roll

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>