Tomatenketchup kopen op Facebook | Social media marketing

Heinz experimenteert met social media. De voedsel-producent biedt consumenten op zijn Engelse Facebook-pagina de nieuwe Heinz Tomato Ketchup met Balsamico Vinegar aan nog voordat het in de supermarkt te koop is.

Iedereen die een ‘like’ achterlaat op Facebook mag voor 1,49 pond één fles van de nieuwe ketchup bestellen.
Later deze maand is de nieuwe smaak ook in de Engelse supermarkt te koop.

Lees ook:Koninklijke bruiloft William & Kate nieuwe media spektakel
Lees ook:Supermarktoorlog 2011: makers mobiele apps in de clinch
Lees ook:Samsung Galaxy Player gaat strijd aan met iPod
Lees ook:3D voedselprinter: Star Trek anno 2008
Lees ook:Trend: Online daten via mobiele app en social media

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>