KOFFIEDIK 2008: Tv levert in op internet

2008 wordt voor de commerciëlen het jaar van d'r op of d'r onder; tv maken moet op de schop, anders verliest de tv de jongere generaties kijkers aan internet. Eén succesvolle soap is niet genoeg om een tv-station draaiend te houden.

In 2007 was de kentering al zichtbaar: jongeren kijken minder tv en doen meer met internet. In 2008 zet deze trend door en zullen de tv-bedrijven anders met hun content om moeten gaan. Tv-content moet online, op verzoek, bekeken kunnen worden.

Adverteerders krijgen langzamerhand vertrouwen in internet als reclamemedium. De resultaten zijn steeds beter meetbaar en de internetmedia om op te adverteren worden steeds professioneler. Kortom: tv-stations moeten binnen een jaar met een nieuw concept komen voor het aanbieden van hun content.

Lees ook:De wraak van Toshiba
Lees ook:Nederlandse torrentsite Mininova in mei voor de rechter
Lees ook:Twitter gaat berichten censureren
Lees ook:BlueShots wil online tv-kanaal openen
Lees ook:Google ziet in de Radio een belangrijk medium

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “KOFFIEDIK 2008: Tv levert in op internet

  1. Pingback: Uitgekomen beloftes van 2008: jaaroverzicht | NieuweMedia

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>