Bedenk goed wat je met de aardappel in social media doet

Aardappelhandelshuis HZPC zet social media in om consumenten over te halen weer vaker aardappelen te eten. De consumptie van de aardappel is de afgelopen jaren afgenomen ten gunste van rijst en pasta.

HZPC heeft onder andere de site Fresh Potato Feeds gelanceerd om in contact te komen met de consument. Volgens HZPC kan ‘door middel van het stellen van vragen en het starten van discussies interactief informatie worden verkregen’. De site heeft verder een applicatie om virtuele aardappelstempels te maken en er zijn een paar filmpjes (hieronder een voorbeeld) te zien.

Na het bezoek aan Fresh Potato Feeds overvalt me een acute vorm van aardappelmoeheid. Ik herhaal daarom nog maar eens de kop van deze posting: Bedenk goed wat je met de aardappel in social media doet. En doe dat voordat je iets online zet. Of blijf gewoon rijst en pasta eten. Of bruine bonen!

Lees ook:Social media en mobiele apps nemen plaats in van e-mail
Lees ook:1 april: social media zeer geschikt voor snelle grap
Lees ook:BMW start social media project
Lees ook:Landkaart social media wereld
Lees ook:Social media plan: zo kun je snel beginnen | Quickstart

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>