Merken op social media populair door kortingen en koopjes

Waarom volgen mensen op Twitter, Facebook, MySpace andere social media, blogs en websites merken / brands ?

Is het liefde? Nee hoor! Veertig procent van de gebruikers van Facebook, MySpace en Twitter doet het om toegang te krijgen tot kortingen en koopjes.
Dat blijkt uit onderzoek van Get Satisfaction en Column Five.
Meer informatie over het onderzoek in onderstaande infografiek.

Lees ook:Facebook (VS) en Twitter (NL) favoriet in hoger onderwijs
Lees ook:Winnaars en verliezers in social media | Infografiek
Lees ook:De overwaardering $ $ van social media netwerken $ $
Lees ook:Social media vaker nieuwsbron voor bedrijfsjournalisten
Lees ook:Ziekenhuizen meest actief op social media | Zorgorganisaties

1 Reacties // Reageer

One thought on “Merken op social media populair door kortingen en koopjes

  1. Prijzer

    Nederlanders zijn gek op koopjes. Zeker als het merkartikelen betreft. Alleen schermt elke (web)shop met aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>