Ad onder artikel Versio over rechtzaak na klaagtweet!

Robert van Hoesel (@rvanhoesel) zal zijn tweets die hij verstuurde over een ergernis van provider Versio niet snel vergeten. De ontevredenheid die hij via het microblog-platform over Versio de wereld instuurde, was voor de provider reden met een juridische procedure te dreigen.

Er zou spraken zijn van smaad. Van Hoesel krijgt van Versio 24 uur de tijd de betreffende tweet te verwijderen. Dit blijkt uit een email die directeur Reshad Bashir namens Versio verstuurde en die Tweaker.net bekend maakte.

Van Hoesel plaatste eerder deze week meerdere negatieve tweets over Versio waarin hij het bedrijf onder meer van ‘pauperhosting’beschuldigde. Hij is bovendien niet tevreden over het feit dat domeinnamen ‘uit het niets’ verwijderd worden.

Inmiddels hebben meerdere media over het vooral gepubliceerd en heeft Van Hoesel zijn verhaal bij WNL kunnen doen. Het feit dat hij met de pers toont volgens de Versio-directeur aan dat het om smaad gaat, meldt NU.nl Bashir spreekt van incorrecte tweets  en stelt dat Van Hoesel veel te ver is gegaan. Het zou zelfs gaan gaan om een ‘stelselmatige’ poging het bedrijf te beschadigen.

Van Hoesel heeft bovendien nooit een officiële klacht ingediend, stelt ceo Bashir tegen Tweakers.net. Van Hoesel heeft dat volgens de website inmiddels met bewijst weerlegd.

Saillant detail: op het moment van schrijven staat er onder het artikel op Tweakers.net een advertentie van Versio.

Van Hoesel meldt overigens op Twitter dat hij de gewraakte tweet inmiddels heeft verwijderd. Rest Versio nog het probleem van de negatieve publiciteit.

Foto onder: Marguerite Tachet

Lees ook:Telegraaf komt met eigen mobiele provider *bliep
Lees ook:Samsung repareert scheurtjes in Galaxy S III gratis
Lees ook:Anonymous pakt Facebook aan (video)
Lees ook:Gevecht over eigendom volgers Twitter
Lees ook:Massale reacties na 1e Tweet Beyoncé

1 Reacties // Reageer

One thought on “Ad onder artikel Versio over rechtzaak na klaagtweet!

  1. Crisismoe.nl

    Versio zou wel gelijk hebben als klanten eerst op Twitter klagen en zij geen kans krijgen om eerst hun product te verbeteren of de klacht op te lossen.

    Maar van Tweaker blijkt dus dat er wel degelijk geklaagd was. Dus voor iedereen geldt eerst er samen zien uit te komen.

    Maar soms helpt een tweet wel. ..

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>