Actie voor meer KB’s voor advertenties

Online-reclamemakers zijn een actie gestart om 'zwaardere' online-reclames te mogen maken. Momenteel is er een maximum van 40KB, veel te weinig volgens de actiegroep. Gelijk hebben ze.

Natuurlijk willen adverteerders altijd meer. Meer advertenties, grotere advertenties en vooral meer verdienen. Maar het zijn niet de adverteerders die om meer KB's vragen, maar de reclamemakers.  40 KB is gewoon te weinig om een goede en leuke online-reclame te maken. De breedbandverbinding die iedereen tegenwoordig heeft, is snel genoeg voor reclames van vele honderden KB's. 

En wat gaat dat de kijker een plezier opleveren, als reclamemakers hun creativiteit kunnen uitleven in online-reclame. Want laten we eerlijk zijn: de duurst betaalde tv-minuten zijn de reclames. En de duurst betaalde tijdschriftpagina's zijn de advertenties.

Voor goede reclame is geen prijs te hoog. De reclamemakers kunnen hun creativiteit volledig botvieren op een interactief medium als het web. Als ze maar genoeg KB's ter beschikking hebben. Ik ben dus voorstander van meer KB's voor reclamemakers. Meer KB's, leukere advertenties rond mijn Blogjes.

Lees ook:Google ziet in de Radio een belangrijk medium
Lees ook:Reclame: Ondankbare honden
Lees ook:Skype toont advertenties | Geen ads tijdens het bellen
Lees ook:Reclame in games
Lees ook:Reclame: De keerzijde

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>