Nokia: Connecting People, maar consument wil Nokia niet


Nokia maakt morgen bekend dat de winst in het eerste kwartaal van dit jaar met 49 procent is afgenomen in vergelijking met het eerste kwartaal van 2010. Dat stelt Bloomberg. Sinds de komst van de iPhone van Apple (2007) heeft Nokia 20 procent aan marktaandeel verloren.

Door samen te werken met Microsoft hopen de Finnen zich te herstellen. Maar het aandeel van Nokia is sindsdien met 29 procent gedaald.

Nokia, de trots van Finland, dreigt een onbeduidende speler te worden op de smartphone markt. Connecting People, maar de mensen willen Nokia niet meer.

Voor de duidelijkheid: ik ben een grote fan van Nokia. Ik gebruik nog steeds de Nokia Communicator, de beste smartphone ooit.

Lees ook:Nokia op Windows-platform | Losers smartphonemarkt samen
Lees ook:Verkoop 1 miljoen Lumia-telefoons zet Nokia niet op winst
Lees ook:BMW omarmt iPad-gebruiker
Lees ook:Blackberry populairste smartphone in Nederland
Lees ook:Nokia bevestigt komst eigen tablet

Geen reacties // Reageer

0 thoughts on “Nokia: Connecting People, maar consument wil Nokia niet

  1. Pingback: Haalt de Blackberry 2020? Apple en Android verdringen RIM | NieuweMedia

  2. Pingback: Haalt de Blackberry 2020? Apple en Android verdringen RIM » Blackberrygroep.nl - Alles over de Blackberry

  3. Pingback: Koopt allen deze zomer een Blackberry | En een laptop | NieuweMedia

  4. Pingback: Ben ik te min voor Google+ ? | NieuweMedia

  5. Pingback: Neem je iPhone nooit mee bij outdoor activiteiten | NieuweMedia

  6. Pingback: Zo werkt een touchscreen ! | NieuweMedia

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>