Als zelfs twitter niet meer helpt …

Verplichte leeskost voor iedereen die z’n mond vol heeft over social media, webcare, customer media, enzovoorts. Youp van ‘t Hek over de klantenservice van een willekeurig bedrijf.

Lees ook:Slechtste klantenservice ooit | Hello, my name Peggy. You have problem?
Lees ook:T-Mobile van helpdeskterreur naar beste dienstverlening
Lees ook:Waarde van LinkedIn wordt schromelijk overschat
Lees ook:De schoolklas van 2011 | Social media voor digibete onderwijzers
Lees ook:Social media kosten bedrijven al snel meer dan ze opleveren

1 Reacties // Reageer

One thought on “Als zelfs twitter niet meer helpt …

  1. Pingback: Youp van ‘t Hek verklaart oorlog aan helpdesk-terreur | NieuweMedia

  2. Luc@

    zou er nu dan eens echt wat veranderen?? het is hier bij ziggo een puinhoop! we liggen er om de haverklap uit met telefoon en internet dan weer bellen uren aan de praat opgelost niks,waarom komen ze gewoon niet thuis kijken? ze zitten maar te zitten daar bij ziggo. stekkertje etuit halen ,,ja ja het werkt niet heb nu een 2 e nieuwe router gekocht zeiden dat het daar aan zou liggen mooi niet dus. ..ze weten dat het hier in de straat ligt het probleem waarom informeren ze ons niet daarover? en lossen ze het nu eens goed op .repareer die stroomkast dan goed.nu bellen we om de haverklap met de gsm veel onkosten daardoor en kunnen vaak niet op internet maar we betalen wel .ik als vrouw heb meer dan een uur aan de telefoon gezeten en die maar zeggen aan de telefoon wat ik moet doen allemaal..kon er even niet meer tegen..en hoe vaak nog gaat dit gebeuren??

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>